Yukarı çık

benzerler arasındaki benzersiz

Yaratıcı İçerik Üretimi

Her satır ve sütunda harfi bulunan paragraf içerisinde harfini bulmayı hiç denediniz mi? Denemediniz mi, hemen kendinizi test edin.

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Bakıyorsunuz bakıyorsunuz ama bütün harfler gözünüze aynı gözüküyor. Sanki M denizi içerisindeki zor olan N harfini bulmak gibi. (Moby Dick) Bazı kişiler için N harfini bulma süresi kısa olabilir, bazıları içinse daha uzun bir zaman alabilir. Ama hepsinin sonucunda, bir kez harfini bulduktan sonra, tekrar bulmanız oldukça kolaydır.

Markanız için oluşturacağımız içeriklerde, hedef kitlenize hitap eden, fark yaratan, kullanıcıya fayda sağlayabilecek ve sayfada tutmaya devam edecek içerikler üretmeyi hedeflemekteyiz.

Content is King

Yaratıcı İçerik Üretimi nedir?

Web sitenizde oluşturduğunuz içerikler markanızın internet ortamındaki yüzünü kullanıcılara sunmaktadır. Kullanıcı odaklı olmayan, sıradan içeriklerin artık kullanıcıya katkı sağlamadı gibi Google gözünde de düşüşe geçmiş durumda. Yaratıcı içerik üretimi göze çarpan okutan yazılı içerikler olabileceği gibi, video, infografik ve e-kitap gibi içeriklerde olabilir.

M denizinde yüzmek yerine, hedeflediğiniz kullanıcılara hitap edecek ve markanızın geri dönüşüm oranlarını yükseltecek içerikler oluşturmak işletmenizi en üst noktaya taşıyacaktır. SEO çalışmalarında en önemli ve  direkt olarak katkı sağlayan kaliteli içerik üretimidir.

İçerik Üretimi

Yaratıcı İçerik
Üretim Süreci

SEOz olarak içerik üretimi sürecine yaklaşımımız, kullanıcıya fayda sağlamanın yanında Google Bert güncellemesine uygun ve marka itibarınızı en üst seviyeye çıkartacak içeriği oluşturmaktır. İçerik üretimi sürecinde neler yaptığımızın detaylarına bakabilirsiniz.

01 Araştırma

  • Hedef kitleyi tanımak
  • Rakip analizi
  • Beyin fırtınası
  • İçerik yapısının belirlenmesi
  • İçerik Formatı ve takvimlendirme süreci

02 Planlama

  • İçeriğin yardımcı araçlar ile desteklenmesi
  • Site yapısına uygun içeriğin belirlenmesi
  • Featured Snippet sonuçlarının araştırılması

03 Ölçümleme

  • Optimizasyon çalışmaları
  • Kullanıcı deneyimi
  • CTR Optimizasyonu

kafanıza takılanlar

İçerik Üretimi
hakkında merak ettikleriniz.

Potansiyel müşterilerimiz ile iş ortağı olmadan önce kafalarında soru işaretleri, kaygıları ve maddi kayıplar yaşamaktan dolayı soru işaretlerinin oluşmasını engellemek için yıllardır aldığımız soruları sizin için derledik. 14 yıldır sektörde olan SEO’nun gücünü arkasına alarak gelişmiş SEOz, detaylı analizler ile markanız için gerekli olan çözümü sunacaktır.

İçerik üretimini kim yapmalı?

İçerik üretimini siz de yapabilirsiniz ya da profesyonel bir şirketten yardım da alabilirsiniz. İçerik stratejisi Google’ın son güncellemesi ile birlikte çok daha fazla önem taşıyan konumda yer almaya başladı. Bu yüzden içerik stratejinizi oluştururken kullanıcı odaklı, geri dönüş alabileceğiniz, sağlam güvenilir kaynaklı içerikler oluşturmaya özen gösterin.

SEO uyumlu içerik ne demektir?

Arama motorlarının amacı kullanıcılara aradıkları sorgunun en iyi karşılığını getirmektir. SEO uyumlu içerik bu bağlamda arama motorunun güncelliğine uygun ve kullanıcı odaklı cevaplar veren içerikler olmalıdır.

 

SEO uyumlu içeriğin listeler halinde yapılması ve yapılmaması gereken belirtiler bulunmamaktadır. Hedeflediğiniz kitle, içerik ve konuya göre SEO uyumlu içeriğin yapısı değişmektedir.

İdeal içerik uzunluğu ne kadar olmalıdır?

İçeriğin uzunluğu tabi ki bir bağlamda önemli fakat herhangi bir arama motoru tarafından belirlenmiş bir uzunluk bulunmamaktadır. Kullanıcıya faydalı bilgi sağlayacak, yaptığı aramadan dolayı tatmin olacak cevap uzunluğu ne kadar ise yazı içeriğinin uzunluğu buna göre belirlenmektedir. İçerikle alakalı yeterli bilgiyi kullanıcıya sunduğunuzda bu sizin için en ideal içerik uzunluğu olacaktır.

İçerik üretirken nelere dikkat ediyorsunuz?

İçerik üretirken dikkat edilecek en büyük noktalardan biri kullanıcın yararına, hedef kitlenize uygun bir içerik olmasına dikkat ediyoruz. Rakip analizlerinin yanı sıra, öne çıkarılmış sonuçlara bakıp rakiplerinizin içeriklerinin yeterli olup olmadığına, eksiklerine ve sizi farklı boyuta taşıyacak yaratıcı içerik üretimini yapıyoruz.

İletişim

Projenizi yönetmemizi
ister misiniz?

İhtiyacınızı anlayan, net ve hızlı
kararlar sağlayacak stratejinizi oluşturalım.