0542 540 87 92 [email protected] İzmir - Batman

Performans Pazarlama

Performans Pazarlama Nedir?

Dijital kanallar üzerinden yürütülen tüm reklam çalışmalarını kapsayan pazarlama stratejisine Performans Pazarlama denilmektedir. Bilinen geleneksel pazarlama modellerine göre daha gelişmiş, ölçülebilir ve hedeflenen kitleye en iyi performansla ulaşılabilen dimanik olarak da müdahale edilebilen reklam modelidir.

Neleri kapsamaktadır? Performans Pazarlama Nasıl yapılır?

İnternet ortamında reklam verilebilecek tüm alanları kapsayan reklam modelidir. Arama motorlarındaki arama sonuç sayfalarında gösterilen reklamlardan, görüntülü reklam ağları içerisindeki Facebook, Youtube, Twitter, Linkedin, Instagram, Yandex gibi alanlar yine performans pazarlama içerisinde yer almaktadır.

Birçok farklı dijital pazarlama araçları üzerinden oluşturulan kampanyaların performansları anlık olarak müdahale edilebilir ve geliştirilebilir bir yapıdadır. 

Hedeflenen kullanıcı grubu her dijital pazarlama aracına özel kampanya teklif ve maliyet stratejileri oluşturulup markanız/ürününüz için en iyi performans veren dijital reklam aracı bulunur ve reklam planlaması buna göre tasarlanır.

PPC (Tıklama başına maliyet) reklamları da yine performans pazarlama kapsamı altındadır, gerçek zamanlı ROI (Yatırım getirisi) ölçümünü daha da kolaylaştırmaktadır.

Performans Pazarlama Analiz Süreci

Markaların ihtiyaçlarının her firmaya ve kişisel hedeflere göre farklılık gösterdiğini ele alırsak, kalıplar halinde hazırlanmış bir performans pazarlama analiz süreci ve planmasından söz edemeyiz. Potansiyel müşterilerimiz ile yaptığımız toplantılar, görüşmeler ve hedef planlamaları ile performansımıza katkı sağlayacak işleri önceliklendirip bir proje planı ortaya çıkartıyoruz. Bizim mutlu müşterilerimiz arasında yer alacak olan tüm potansiyel müşterilerimize mevcut durumlarını inceleyerek hazırladığımız ön analiz raporu ile performanslarına katkı sağlayacak çalışmaları sunuyoruz. 

01 Fizibilite

  • Pazar Araştırması
  • Maliyet Analizi ve Tekliflendirme
  • Toplam Bütçe Öngörüsü
  • Rakip Analizi

02 Danışmanlık

  • Dönüşüm Reklam alanlarının kurulumları
  • Mevcut kampanya kurumlarının düzenlenmesi
  • Yeni/Özel hedef kitlelerinin oluşturulması
  • Yeni kampanya kurulumları

03 Ölçümleme

  • ROAS/CPA Analizleri
  • Görüntüleme ve maliyet analizleri
  • Rekabet Analizleri
  • Özel hedef kitle araştırması ve yeni kurulumlar

Referanslar

Performansınızı Zirveye Çıkartalım Reklam Performansınızın Rakiplerinizin Gerisinde Kalmasın

Analizlerimizde Kullandığımız Araçlar