0542 540 87 92 [email protected] İzmir - Batman

Google AdWords AdWords Danışmanlığı

Dijital Pazarlama, sadece Google ile sınırlı kalmayıp tüm dijital kanallar üzerinden yürütülen reklam çalışmalarının pazarlama stratejisi olarak adlandırılmaktadır.

Sadece tek bir alana bağlı kalmadan pek çok farklı reklam yayımlama araçlarıyla yapılan pazarlama stratejilerinin geri dönüşleri ve trafik hedefleri kat ve kat artmaktadır.

Google Ads ile işinizi büyütün

Google Aramlar, haritalar ve Youtube’da sizin markanıza benzer özellikler gösteren işletmeleri arayan kullanıcıların karşına çıkabilirsiniz.

Performans pazarlama ile veri odaklı, optimizasyon ile problemlerinizi çözmeye yönelik dijital kanallar üzerinden yönetilen reklam çalışmaları ile geniş kapsamlı kitlelere ulaşabilirsiniz.

Kullanıcıların rekabet ettiğiniz ürünler ile alakalı aramalar yaptığında sizin ürünleriniz Google aramalarında reklam olarak gösterilebilir.

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital Pazarlama, sadece Google ile sınırlı kalmayıp tüm dijital kanallar üzerinden yürütülen reklam çalışmalarının pazarlama stratejisi olarak adlandırılmaktadır.

Stratejilerinin daha detaylı ve anlık olarak ölçülebilmesi ile eski tarz pazarlama yöntemlerine göre daha dinamik ve yenilikçi bir pazarlama alanıdır.

Genellikle iki tür reklam fiyatlandırma politikası vardır;

  • Tıklama başına Ödeme (Cost Per Click CPC**)
  • 1000 görüntüleme başına ödeme (Cost Per Mille CPM* )

* Cost per mille (CPM)
İngilizceden çevrilmiştir. Binlerce maliyet olarak da adlandırılan mille başına maliyet, reklamcılıkta yaygın olarak kullanılan bir ölçümdür. Bir reklamverenin bir bin gösterim veya bir reklamın tıklaması için ödediği maliyettir.

Wikipedia

**Cost Per Click (CPC)

CPC ya da PPC, İnternet reklamcılığında kullanılan bir fiyat birimi. Bir internet reklamında tıkladığında reklamveren tarafından ödenen miktarı yansıtmaktadır. Sabit bir değeri yoktur. Reklam verilen platform, reklam içeriği gibi farklı değerler sonucu birim maliyeti kazanır

Vikipedi

Google Adwords nedir?

Google Adwords (ads), Arama sonuçlarında, görüntülü reklam ağına bağlı olan bütün alanlarda reklam yayınlamaya yarayan Google hizmetidir. Eski adı Google Adwords olan reklam ağının yeni adı Google Ads olarak değişmiş olup ikisi de aynı anlama gelmektedir.

Google adwords, istediğiniz kelime grubunda arama sonuçlarında ilk sırada size ayrılan yer almanıza yarayan reklam modelidir.

Yeni müşterilere ulaşmak, web sitenizin trafiğini arttırmak veya arama yapan kullanıcılarının size ulaşmasını istiyorsanız Google Ads imdadınıza yetişecektir.

Google Adwords ne işe yarar?

Kullanıcılara sunduğunuz ürün ve hizmeti arama sonuçlarında ve Google partnerliğine bağlı birçok sitede gösterip hedeflediğiniz kullanıcıya ulaşabilirsiniz. Google Adwords ile reklam verebileceğiniz yerler;

  • Google arama ağı siteleri
    Vereceğiniz reklamlar arama sonuçlarının üstünde, altında, yanında gözükebileceği gibi Googe Play Store, Google Alışveriş ve haritalar kısmında da gözükebilir.
  • Google arama ağı iş ortağı sitelerde
    Adsense ile kendi web sitesinde gösterim yapan Google Arama ağı iş ortağında ki sitelerde metin, görsel veya videolu reklamlarınız yayınlanabilir.
  • Mobil cihaz uygulamalarında,
  • Youtube video reklamları,

gibi çok geniş kapsamlı bir alanda size uyan bir türde reklam vermeniz mümkündür. Aynı zamanda Google Ads ile reklam vereceğiniz ülkeyi, şehri, gösterileceği saati, günü, yaş, cinsiyet gibi birçok özelliği seçip özelleştirebilirsiniz.

Dijital pazarlama kapsamında reklam yayınlayabileceğiniz alanlar sadece Google Adwords ile sınırlı değildir. Facebook, Linkedin, Yandex Direct,Twitter, Onedio gibi diğer sosyal alanlarda da reklamlarınızı yayınlayarak daha fazla etkileşim ve geri dönüş almanız muhtemeldir.

Dijital Pazarlama Analiz Süreci

Her markanın hedeflediği ve öncelikleri birbirinden farklı olduğu için spesifik olarak tek bir analiz sürecinden bahsetmek mümkün olmayacaktır.

SEOz olarak dijital pazarlama analiz sürecini, markanız ile yapılan görüşmeler sonucu ihtiyacını net şekilde anlayan, hızlı ve doğru katkı sağlayacak ve hedef kitlenize tam uyumlu bir pazarlama stratejisi oluşturuyoruz.

Performans raporlama sürecimizde müşterilerimize bilgi sağlayacağımız rapor türleri ise;

  • Pazar araştırması,
  • Hedef demografikleri ve Lokasyonların belirlenmesi,
  • Bütçe öngörüsü,
  • Rakip analizi
  • Dönüşüm raporlarının kurulumu,
  • ROAS/CPA Analizi
  • CTR ve Görüntülenme Oranı analizleri
  • Rekabet analizleri

Faq's Questıons Dijital Pazarlama - Google Adwords hakkında sıkça sorulan sorular

Hangi pazarlama kanalını tercih etmeliyim?

Bizimle çalışacak müşterilerimize tek bir reklam yayınlama aracından ziyade bütün kanallardan ve o kanallardan en iyi şekilde optimize edilmiş bütçe ile pazarlama stratejilerine başlamaları kendileri için verimli olacaktır.

Hangi fiyat teklif stratejisini kabul etmeliyim?

Reklam yayınlayan kuruluşlar CPC, CPM tabanlı fiyat teklifleri ile reklamları yayınlamaktadır. Bu bağlamda otomatik teklif stratejileri doğrultusunda yapay zeka tarafından ayarlanmış hedef odaklı performans ve ziyaretçi alabilmek mümkündür. Fakat bu daha maliyetli ve bütçenizi sarsacak bir yöntem olacaktır.

Manuel stratejiler ise Google Adwords danışmanı tarafından yönetilen, hedeflenen kelimede en uygun bütçe ile en çok gösterime sahip olacak bütçenin belirlenmesi ile olur. Yöntemlerin karmaşıklığı ve daha çok kontrol olan bu seçenekte yetkin kişiler tarafından yönetilmezse düşük performans almaya neden olabilecek bir seçenektir.

Dijital pazarlama hizmetinizin ücreti neye göre belirleniyor?

Siteden siteye göre değişiklik gösterdiği için kesin net ve belirli bir ücret verilmemektedir. Hizmet teklifini etkileyen unsurlardan en önemlileri, kullanılan ek araçlar, sitenin kapasitesi, yapılacak çalışmalar, müşteriden gelen talepler ve rekabet zorluğu buna etki etmektedir.

Neden Google Adwords danışmanlığı almalıyım?

En düşük ücret ile en iyi performansı almak ve geri dönüşüm oranını kâra çevirmek için bir Google Adwords danışmanlığı almanız gerekmektedir.
Google Adwords sertifikalı danışmanlarımız ile reklamlarda hem üst sıralarda olup hem de bütçenize uygun optimizasyon sağlanmış reklamlar ile müşterilerinize daha fazla vakit ayırabilirsiniz.

Dijital pazarlama mı yoksa SEO 'yu mu tercih etmeliyim?

SEO uzun emek verilmesi gereken ve yorucu bir süreçtir. Dijital pazarlamada ki reklam yayınlama araçları ise kısa vadede bütçenize bağlı olarak değişen bir performans göstermektedir.

* SEO geri dönüşü uzun ve kalıcıdır, Google Ads ise anlık ve etkisi değişmektedir.
* Düzgün bir SEO Danışmanı ile güncellemelerden çok etkilenmeden uzun süre boyunca yerinizi koruyabilirsiniz, Google Adwords ile paranızı zamanında ödediğiniz sürece aynı yerinizde kalacaksınızdır.
* SEO'da birçok alanda, hiç analiz edilmeyen alanlarda bile organik trafik kazanırken, Google Ads 'da sadece belirlediğiniz kelime öbeklerinden trafik alabilirsiniz.

Google AdWords Danışmanı seçerken nelere dikkat etmeliyim?

Müşteri - Ajans şeffaflığında harcanan tutarlar, raporlamalar, gelir/gider hesaplamaları, reklam maliyetleri gibi bilgilere ulaşıp ulaşamayacağınızı sormanız gerekmektedir. Endişelerinizi ve sorularınızı şeffaflıkla yanıtlayan ve tatmin edici cevaplara sahip ajanslar ile çalışmanız markanızın itibari için önemli olacaktır.
Bütçenizden kısmak için seçilecek güvenilir olmayan firmalar kısa vadede sorun teşkil etmese de uzun vadede hiç beklenmeyen sonuçlar doğmasına neden olabilir.

Love From Clients

Reklam bütçeniz belinizi bükmesin Ürünlerinizi/hizmetlerinizi müşterilerinize ulaştırın.