AdWords Danışmanlığı

Google Ads ile işinizi büyütün.

Google Aramlar, haritalar ve Youtube’da sizin markanıza benzer özellikler gösteren işletmeleri arayan kullanıcıların karşısına çıkarak markanızı tanıtma imkanı sağlayabilirsiniz.

Performans pazarlama ile veri odaklı, optimizasyon ile problemlerinizi çözmeye yönelik dijital kanallar üzerinden yönetilen reklam çalışmaları ile geniş kapsamlı kitlelere ulaşabilirsiniz.

Kullanıcıların rekabet ettiğiniz ürünler ile alakalı aramalar yaptığında sizin ürünleriniz Google aramalarında reklam olarak gösterilebilir.

Bunu da merak edebilirsiniz

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital Pazarlama, sadece Google ile sınırlı kalmayıp tüm dijital kanallar üzerinden yürütülen reklam çalışmalarının pazarlama stratejisi olarak adlandırılmaktadır.

Stratejilerinin daha detaylı ve anlık olarak ölçülebilmesi ile eski tarz pazarlama yöntemlerine göre daha dinamik ve yenilikçi bir pazarlama alanıdır.

Genellikle iki tür reklam fiyatlandırma politikası vardır;

  • Tıklama başına Ödeme (Cost Per Click CPC**)
  • 1000 görüntüleme başına ödeme (Cost Per Mille CPM* )

Google AdWords Nedir?

Google Adwords (Google Ads), Arama sonuçlarında, görüntülü reklam ağına bağlı olan bütün alanlarda reklam yayınlamaya yarayan Google hizmetidir. Eski adı Google Adwords olan reklam ağının yeni adı Google Ads olarak değişmiş olup ikisi de aynı anlama gelmektedir.

Google adwords, istediğiniz kelime grubunda arama sonuçlarında ilk sırada size ayrılan yer almanıza yarayan reklam modelidir.

Yeni müşterilere ulaşmak, web sitenizin trafiğini arttırmak veya arama yapan kullanıcılarının size ulaşmasını istiyorsanız Google Ads imdadınıza yetişecektir.

S.S.S.

Dijital Pazarlama hakkında merak ettikleriniz

Hangi pazarlama kanalını tercih etmeliyim?

Bizimle çalışacak müşterilerimize tek bir reklam yayınlama aracından ziyade bütün kanallardan ve o kanallardan en iyi şekilde optimize edilmiş bütçe ile pazarlama stratejilerine başlamaları kendileri için verimli olacaktır.

Hangi fiyat teklif stratejisini kabul etmeliyim?

Reklam yayınlayan kuruluşlar CPC, CPM tabanlı fiyat teklifleri ile reklamları yayınlamaktadır. Bu bağlamda otomatik teklif stratejileri doğrultusunda yapay zeka tarafından ayarlanmış hedef odaklı performans ve ziyaretçi alabilmek mümkündür. Fakat bu daha maliyetli ve bütçenizi sarsacak bir yöntem olacaktır.

Manuel stratejiler ise Google Adwords danışmanı tarafından yönetilen, hedeflenen kelimede en uygun bütçe ile en çok gösterime sahip olacak bütçenin belirlenmesi ile olur. Yöntemlerin karmaşıklığı ve daha çok kontrol olan bu seçenekte yetkin kişiler tarafından yönetilmezse düşük performans almaya neden olabilecek bir seçenektir.

Dijital pazarlama hizmetinizin ücreti neye göre belirleniyor?

Siteden siteye göre değişiklik gösterdiği için kesin net ve belirli bir ücret verilmemektedir. Hizmet teklifini etkileyen unsurlardan en önemlileri, kullanılan ek araçlar, sitenin kapasitesi, yapılacak çalışmalar, müşteriden gelen talepler ve rekabet zorluğu buna etki etmektedir.

Neden Google Adwords danışmanlığı almalıyım?

En düşük ücret ile en iyi performansı almak ve geri dönüşüm oranını kâra çevirmek için bir Google Adwords danışmanlığı almanız gerekmektedir.
Google Adwords sertifikalı danışmanlarımız ile reklamlarda hem üst sıralarda olup hem de bütçenize uygun optimizasyon sağlanmış reklamlar ile müşterilerinize daha fazla vakit ayırabilirsiniz.

Dijital pazarlama mı yoksa SEO 'yu mu tercih etmeliyim?

SEO uzun vadeli ve kalıcı bir işlemken, Dijital pazarlama ise hedefe yönelik, çabuk,hızlı etki sağlamak ve SEO çalışmalarını desteklemek için yapılmaktadır. Dijital pazarlama yüksek ücretli ve sürekli gideri olan bir hizmettir. Bu yüzden sektörünüzün bu giderleri karşılaması önemli bir rol taşımaktadır. SEO stratejilerinde ise uzun vadede kalıcılık olduğu için daha az para harcamanıza neden olmaktadır.

İletişime Geçin